Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Umění to jistě je. Ale já se duchovně lépe cítím např. v Betlémské kapli či bratrských modlitebnách. O barokních kostelech platí lidové rčení že " pro samý svatý se člověk ani nedostane k oltáři". Tím myslím ty neživé svaté. Pokud dobrý farář vytvoří společenství živých svatých, pak i takový prostor může ožít.

0 0
možnosti

....bohužel se dovnitř dostanete jen za peníze nebo při mši (a ta je snad jen v neděli večer?)

0 0
možnosti
Foto

Vstup se tam platí, to máte pravdu, a to jak do kostela, tak do věže, pokud se nemýlím. Ale určitě stojí zato. Já jsem se zabýval architektonickou stránkou kostela, ale další historie toho kostela je věc jiná. Na Malé Straně jsou velmi blízko sebe kostely svatého Mikuláše, svatého Tomáše a svatého Josefa, kde funguje křesťanská komunita a nejsem schopen říct, jak a kdy jsou tam mše.

0 0
možnosti

Na Malé straně? To jsem netušil, že tam, kam se chodí vykonat potřebu je chrám.

0 0
možnosti
Foto

Přepsal jsem se při přepisu z wordu. Mám smysl pro humor, ale tohle snad ani netřeba komentovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2274x
Historik umění, publicista, filmař, organizátor a spisovatel. Jsem autor knih Česká animovaná klasika (2016), Slavná česká filmová klasika (2013), Výkladový slovník exotických materiálů používaných v uměleckém řemesle (2012) a Slavná světová filmová klasika (2011). Filmové knihy si můžete objednat v distribuci Kosmasu. Na jaře 2018 vyšla má kniha Ota Hofman: Poutník světem fantazie o scenáristovi a spisovateli Otu Hofmanovi. Aktuálně je v prodeji má kniha Slavná románská filmová klasika. Provozuji Opravdový filmový prostor na webové adrese Realfilm.cz a Opravdu umělecký prostor na webu Realarts.cz. Dokončuji svou beletristickou prvotinu Pražský antikvář, jejíž první kapitolu si přečtěte na tomto odkazu - http://www.realarts.cz/?p=1729. Baví mě objevovat nové věci a podělit se o ně s ostatními.