Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkná recenze, navíc bez spoileru. V dobách své vášně pro starší horory jsem tento film chtěl spatřit, ale nepodařilo se. Aspoň jsem viděl některé jiné podobné - Haunting, The others, Carnival of souls, Village of the damner, Horror hotel atp ...

0 0
možnosti
Foto

Díky, spoilery zásadně neprozrazuji a mrzí mě, že třeba v těch zmíněných knihách prozradí pointu filmu hned v první větě. Každopádně jsme na tom podobně. Pro mě byl vrchol spatřit Kubrickovo The Shinning, což hodně dlouho nebylo možné kvůli Kubrickově averzi ke komunismu a dnes ho mám doma díky potomkům, kteří uvolnili film i přes jeho přání, aby se film v Československu nikdy nepromítal:-) Dalším filmem, který jsem si objevil až nedávno byly Oči bez tváře, které jsem pak zařadil do své knihy Slavná světová filmová klasika a společně s Vámi geniální duchařinu The Haunting, jejichž posledních 10 minut musím jako filmař neskonale obdivovat. Ten film mám mimochodem také zpracovaný, tak bych ho mohl dát příště:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS