Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten rozhovor je takový nic neříkající. Zpovídat známou osobnost neznamená, že to bude vždycky zajímavé. Nedozvěděla jsem se nic nového a z odpovědí čiší jakási nechuť : tak když už jsem to slíbil, tak odpovím... Škoda.

0 0
možnosti
Foto

Servilnější rozhovor s filmařem jsem snad ještě nečetl. Ještě jste se zapomněl zeptat "Na co dalšího se teď od vás můžeme těšit, mistře?". Vlastně to ani není rozhovor, ale spíš dotazník - nereagujete na Menzelovy odpovědi, vždy jen posíláte další úslužnou otázečku. A titulek jste měl dát raději do uvozovek, jak se to u citátů dělá. Už jsem se totiž, že filmové kritici vědí o filmu víc než vy, což jistě není pravda. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Menzel odpovídal na otázky emailem, takže tak

0 0
možnosti
Foto

M76i34l97a72n 13K69a90s70l

4. 10. 2013 15:20

Celý článek je daleko víc o posedlosti vaší vlastní osobou než o rozhovoru s Menzelem. Rv

1 0
možnosti
Foto

Když myslíte. Nejsem egomaniak, ale to byste mě musel znát. Pokud to na Vás tak působí, tak je to samozřejmě moje chyba.

0 1
možnosti

Absolutně nezajímavý rozhovor (zajímavější je opravdu ta anabáze k jeho uskutečnění..). Měl jste se zaměřit víc na aktuální film Donšajni a ty obecné věci o nejlepších filmech si odpustit (odpověď je silně předvídatelná a při troše pilnosti i snadno dohledatelná ve starších rozhovorech). U nového filmu jste se spokojil s Menzelovým arogantním odpalem, přitom toto by bylo úplně nejzajímavější - u Donšajnů panuje mezi kritiky vzácná shoda, že to je špatný film (já si to taky myslím), a jedna jediná silně přeceněná reakce z Torontského festivalu není žádný protiargument. Kromě toho  Menzel na mě z tohoto rozhovoru vůbec nepůsobí jako milý a zdvořilý pán, naopak. Je to smutné.

2 0
možnosti

Stopro souhlas, tou anabází autor ovšem daleko trumfnul všechny ostatní rozhovory, Jistěže dnes musí každý autor zmínit, jak bylo těžké busy zpovídaného zastihnout, věnují se tomu ale obvykle jen první dva odstavce.;-D Jinak je to typická samožerka, kterou si autor zřejmě čte pořád dokola a rozpává se nad  tím, jak je skvělý. To že Menzel z rozhovoru nepůsobí  mile není jistě jeho chyba, ale věřím tomu, že musel mít namyšleného autora jistě plný zuby. Jinak je mi Menzela líto, že se mu film zjevně nepovedl, a věřím tomu, jak poznamenal jeden kritik, že příčinou může být i to, že se včetně scénáře spolehl jen na vlastní síly.  Jinak Vám vše nejlepší k svátku;-D

0 0
možnosti

P34e80t10r 31P41á87l96k96a

4. 10. 2013 9:10

chápu, že setkání s panem režisérem byl pro vás zážitek, ale s tím následným rozhovorem jste jako spokojený?

Mně přijde, že rozhovor, kde jsou otázky snad ve všech případech obsáhlejší než jeho (velmi strohé) odpovědi, je tak nějak o ničem. Skoro bych řekl, že než tenhle rozhovor bylo lepší napsat napsat blog s názvem Jiří Menzel je milý a zdvořilý pán, ale zřejmě na mé otázky neměl náladu...

Třeba to bylo tím, že na stejné otázky už minimálně 20x odpovídal, ale můžu se mýlit.

2 0
možnosti
Foto

Četl jsem řadu rozhovorů, monografii pana Menzela a žádnou otáyku, kterou jsem psal do emailu nikd jinde neodpovídal. Tyto otázky zajímaly mne a mého kolegu Dana, pokud Vás zajímají jiné, kontaktujte jeho asistentku a udělejte si royhovor sám. Jak snadné. Jinak nechápu úplně Váš příspěvek, nebyl jste tam, takže to jsou jen Vaše myšlenky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2274x
Historik umění, publicista, filmař, organizátor a spisovatel. Jsem autor knih Česká animovaná klasika (2016), Slavná česká filmová klasika (2013), Výkladový slovník exotických materiálů používaných v uměleckém řemesle (2012) a Slavná světová filmová klasika (2011). Filmové knihy si můžete objednat v distribuci Kosmasu. Na jaře 2018 vyšla má kniha Ota Hofman: Poutník světem fantazie o scenáristovi a spisovateli Otu Hofmanovi. Aktuálně je v prodeji má kniha Slavná románská filmová klasika. Provozuji Opravdový filmový prostor na webové adrese Realfilm.cz a Opravdu umělecký prostor na webu Realarts.cz. Dokončuji svou beletristickou prvotinu Pražský antikvář, jejíž první kapitolu si přečtěte na tomto odkazu - http://www.realarts.cz/?p=1729. Baví mě objevovat nové věci a podělit se o ně s ostatními.