Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uznávám, že je to kultovní, ale nechápu to. Děj je zcela nahodilej, zmatečnej, nelogickej, chvílema je to roztomilý, chvílema to dost nudí. Hlavní postava je sympatickej vágus, kterej na všechno kašle a bezděčně hláškuje. To je asi důvod kultu - mnozí by taky rádi jen chlastali, hláškovali a flákali se, ale nemůžou. Tak si v tom aspoň libujou a říkaj, jak je Lebič dobře cool. Coeny mám rád, ale komedie jim podle mě moc nejdou, resp. povedla se jim jediná - Hudsucker Proxy. A tu zase nesnášej ti, kterým se líbí Lebowski.

0 0
možnosti
Foto

Nevím jak to, ale máte ve všem pravdu;-) Já třeba komedii komedii Hudsucker Proxy nikdy nedokoukal, protože mě nudila.

0 0
možnosti

"neuvěřitelně sprostý a neskutečně postmoderní film". - Nevím, co je na tom filmu neskutečně postmoderního či neuvěřitelně sprostého, ale hlavně je to velká sranda, skvělé herecké výkony, a ironická parodie Američanů a jejích způsobu myšlení. Cha! Můj oblíbený film.

1 0
možnosti

J68a43r16a 98R61a36n57k

28. 5. 2013 2:05

Videla jsem vsechny jejich filmy, ale nejvic mne chytil " O Brother, Where Art Thou?"

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2274x
Historik umění, publicista, filmař, organizátor a spisovatel. Jsem autor knih Česká animovaná klasika (2016), Slavná česká filmová klasika (2013), Výkladový slovník exotických materiálů používaných v uměleckém řemesle (2012) a Slavná světová filmová klasika (2011). Filmové knihy si můžete objednat v distribuci Kosmasu. Na jaře 2018 vyšla má kniha Ota Hofman: Poutník světem fantazie o scenáristovi a spisovateli Otu Hofmanovi. Aktuálně je v prodeji má kniha Slavná románská filmová klasika. Provozuji Opravdový filmový prostor na webové adrese Realfilm.cz a Opravdu umělecký prostor na webu Realarts.cz. Dokončuji svou beletristickou prvotinu Pražský antikvář, jejíž první kapitolu si přečtěte na tomto odkazu - http://www.realarts.cz/?p=1729. Baví mě objevovat nové věci a podělit se o ně s ostatními.