Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za doporučení knížky, přečtu si jí.

Co se slušných a neslušných lidí týče. Kdybych měl možnost pár měsíců po premiéře zhlédnout streamovaný film za poplatek, rád bych to tak udělal. Nemám, proto je pro mě nejjednoduší si ten film stáhnout. Možnost dívat se na streamované filmy mají amíci a pár dalších národů (český dabing a omezený výběr na Voyo nic lákavého není. Měl jsem to předplaceno dva měsíce a zrušil jsem to). Není mou chybou že na mě filmová studia kašlou. Nemohou se pak divit že jim to oplácím. Je x lidí kteří budou stahovat vždy, ale podle mě je mnoho lidí kterým streamovaná služba dost chybí.

Do filmu podle mě neputují až tak omezené prostředky. Spíše je otázka jestli náklady až příliš nezvedají speciální efekty a platy herců. Což nabízím jen jako možnost, protože pro tvrzení mi schází data.

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím s tím, že streamování je dosud u nás v plenkách a doufejme, že se to všechno optimálně rozjede k všeobecné spokojenosti. Schválně si přečtěte tu knihu a pak mi sem napište, co na to říkáte. Je to opravdu zajímavé čtení:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS